به توصیه سازمانها اطلاعاتی رژیم اسلامی، چند ترابایت آرشیو تلویزیون ایران در اختیار تلویزیون (من و تو)؟؟✍️پدرام نواندیش

خبر مقالات

یکی از دیالوگ های ماندگار فیلم سینمایی »ناصرالدین شاه،آکتور سینما« ساخته محسن مخلباف (بازجو )، که ظاهرا تا عمق وجود دستگاه های اطلاعاتی شاه و شیخ( ساواک – واواک) رسوخ کرده و پذیرفته شده این دیالوگ است:
اگر نیت یک ساله دارید، برنج بکارید… اگر نیت ده ساله دارید، درخت غرس کنید… اگر نیت صد ساله دارید آدم تربیت کنید؛ سینماتوگراف آدم تربیت می‌کند…

چند ترا بایت حافظه آرشیو تلویزیون ( صدا و سیمای رژیم اسلامی)، به تلویزیون (من و تو) انتقال داده شد. چرا؟
خوب برای بهره گیری امروز، برای همین روزها، برای تحریف، سفید شویی دیکتاتور مخلوع و کنار زدن رقبای خامنه ای قاتل ، برای زمانی که دستگاه های اطلاعاتی رژیم تروریست اسلامی بخواهند کسی را از قطار خودی هایشان پیاده کنند و معذوریت هایی داشته باشند. چگونه؟
تونل زمان بسازند، یا از اعترافات تلویزیونی ساواک رونمایی کنند و بگویند که این تنها رژیم اسلامی نیست که اعترافات تلویزیونی میگیرد، پیش از آنها »ساواک« نیز شیک و مجلسی، اعتراف تلویزیونی حتی مقابل خارجی ها گرفته است. باید تاکید کرد که این مجموعه آرشیو، جای غیری هم نرفته است. به دست خودی هایشان رسیده است. به دست پرویز ثابتی وآنها که شکنجه گر ساواک بوده و ساواک و شکنجه گری را تقدیس می کنند.
پیش‌تر و در سال ۱۳۹۳ نیروی تروریست اسلامی سپاه پاسداران اعلام کرده بود که فیلم‌های استفاده شده در مستند انقلاب ۵۷ که از شبکه من و تو پخش‌شده،در اختیار نهادهای اطلاعاتی بوده است.
حسام الدین آشنا مشاور شیخ بنفش هم تویت کرد: این روزها (روزهای سالگرد انقلاب) یادی کنیم از عزتمندانی که آرشیو تلویزیون ملی ایران را با بودجه‌ای درخور ولی حفاظتی اندک دیجیتال کردند، اجنه هم آرشیو آماده را چون ورق زر ربودند و فروختند، نه به من و نه به تو بلکه به از ما برترانی که در تونل زمان اسطوره ساختند از عوامل دردهای بی‌درمان ملت ایران!
دشمنان شهروندان ایران در قبل انقلاب و بعد از شکست انقلاب ، برای به شکست کشاندن انقلاب جاری متحد شده اند. بر ماست که آنها افشاء و رسوایشان کنیم!
#ژیناامینی