جنبش پشیمان ها و کمپین اعاده سلطنت✍️سیاوش دانشور

در سالهای اخیر، شاید بیشتر از اواخر دهه شصت، با صفی مواجه هستیم که میگویند از انقلاب کردن پشیمان‌اند، از شرکت در انقلاب پشیمان‌اند، از مردم و نسل جدید عذر می‌خواهند، بعضاً میگویند غلط کردم، بیشتر هم می‌گویند. در این میان موضع سلطنت‌طلبان جالب است که از سوئی خود را به “انقلاب ژینا” با پسوند […]

ادامه مطلب