اعلامیه حزب حکمتیست : پدر ساناز الهیاری در مقابل زندان اوین مجروح شد! خانواده ها مورد حمله کادر اوین قرار گرفتند!

نشريات

امروز یکشنبه ٢۶ خرداد پدر ساناز الهیاری پس از ملاقات دخترش در زندان در مقابل زندان اوین توسط یکی از خودروهای زندان مورد اصابت قرار گرفت و بشدت از ناحیه دست، سر و لگن زخمی شده است. آقای الهیاری به بیمارستان تجریش منتقل شد. رانندۀ خودرو از ماشین پیاده شد ولی ماشین را بلافاصله از صحنه تصادف دور کردند. این تصادف چند روز پس از آنکه آقای الهیاری شرایط وخیم سلامت ساناز در زندان و ممانعت مقامات اوین برای انتقال وی به بیمارستان را رسانه ای کرد، ترتیب داده شده است. گزارش شده که پس از تصادف کادر زندان اوین به خانواده های زندانیان سیاسی حمله ور شده اند.

مدتیست که اخبار مربوط به حال وخیم ساناز به بیرون زندان رسیده است؛ اما مسئولین زندان از انتقال ساناز به بیمارستان ممانعت بعمل می آورند. بعلاوه، گزارش شده است که سربازپرس اوین پرونده‌های سنگین امنیتی واهی برای اسماعیل بخشی، سپیده قلیان، ساناز الهیاری، امیر حسین محمدی فر، امیر امیرقلی، علی نجاتی و عسل محمدی تشکیل داده است و علیرغم وثیقه های سنگینی که برای آنها تعیین شده، وی از آزادی موقت آنها جلوگیری بعمل می آورد.

باید با اعتراضات گسترده و متحد رژیم اسلامی را برای آزادی بی قید و شرط این فعالین کارگری و سایر زندانیان سیاسی تحت فشار قرار داد. تنها راه آزادی عزیزان اسیرمان مبارزات منسجم و متشکل است.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادی، برابری، حکومت کارگری!
زنده باد جمهوری سوسیالیستی!

حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست

٢۶ خرداد ١٣٩٨ – ١۶ ژوئن ٢٠١٩