جعفر عظیم زاده،استناد اتحادیه آزاد به منابع دولتی برای اعلام پایان اعتصاب نیشکر هفت تپه

کارگری

اطلاعاتی چند در رابطه با سخنان اخیر آقای جعفر عظیم زاده و تعدادی از اعضاء این اتحادیه مینی بر استناد ایشان به اطلاعیه مجمع نمایندگان هفت تپه برای کشیدن سوت پایان اعتصاب هفت تپه، به صورت تصویری از مستندات پیوست است.

آقای عظیم زاده  در مصاحبه اخیر شان  با رادیو پیام کانادا بر اتخاذ مواضع اعتصاب شکنی اتحادیه آزاد تاکید گذارند. مانیز جهت اطلاع بینندگان و مخاطبان عزیز میگویئم  کانال تلگرامی ای که آقای جعفر عظیم زاده به آن استناد می کنند،کانالی جعلی و ساخته و پرداخته کافرما و وزارت اطلاعات رژیم اسلامی می باشد. کانال تلگرامی مذکور که تصاویری از اخبار آن پیوست است بیانگر ضدیت گردانندگان این کانال با کارگران معترض و نماینده شجاع آنها، اسماعیل بخشی است.

در قسمت پایانی، تصویری از درج خبری را که ایلنا در رابطه با  اعلام پایان اعتصاب کارگران هفت تپه منتشر کرده نیز پیوست است . در این تصویر که تاریخ ۱۲ آذر ماه را بر سر برگر خود دارد،استاندار خوزستان بر بازگشت به کار کارگران در روز قبل یعنی ۱۱ آذر ماه سخن به میان می آورد. این در حالی است که جعفر عظیم زاده در مصاحبه با رادیو پیام می گوید که کارگران هفت تپه ۲ روز قبل ازبیانیه اتحادیه آزاد، به اعتصابشان پایان داده اند یعنی به گفته آقای عظیم زاده کارگران روز ۱۰ آذر سوت پایان اعتصاب زده اند؟؟. اگر از تناقضات صحبت های آقای جعفر عظیم زاده هم صرفنظر کنیم،به گفته استاندار خوزستان کارگران تا ۱۱ آذر در اعتصاب بوده اند، و به گفته  آقای جعفر عظیم زاده کارگران تا روز ۱۰ آذر در اعتصاب بوده اند.؟؟؟؟؟

دوست عزیز جناب آقای جعفر عظیم زاده، چند سئوال اساسی پیش روی شما است و شما بدون پرداختن به آنها نباید انتظار آن را داشته باشید که جنبش کارگری به شما اعتماد داشته باشند حتی اگر مدیر محترم کانال تلگرام شما آقای ….،تصاویر دانلود از دیگر کانال ها را با آرم اتحادیه آزاد منتشر سازد.

اول – استناد شما به یک کانال تلگرامی دروغین رژیم اسلامی و خبر گزاری دروغ و جعل ایلنا برای اعلام پایان اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه،چرا؟

-دوم ،اصرار بر پایان هر چه زودتر اعتصاب کارگران هفت تپه و حتی گوی سبقت ربودن از استاندار رژیم اسلامی برای اعلام پایان اعتصاب!،چرا؟

سوم-  مفروض کردن خود در جایگاهی که شما قیم جنبش کارگری هستید و همگی باید از شما برای شروع و پایان اعتصاب کسب مجوز کنند،چرا؟

چهارم- به رسمیت نشناختن تشکل های کارگری محیط کار مستقل از دولت از سوی شما چرا؟

پنجم-عدم پاسخ مشخص شما در باره ارتباط اعتصاب غذا که بارها در بازداشت گاه به آن دست زده اید و خصوصا در آستانه جشن اول ماه مه و مواردی همانند تعیین دستمزد،با سنت های رادیکال  جنبش کارگری ….چرا؟

امید است اینها و سئوالات دیگر لااقل تلنگری ای باشد به شما و دوستان دیگری که به جای نقد شما،بر مواضع و عملکرد اشتباه شما تاکید و اصرار می ورزند.

در زیر تصاویر را مشاهده می کنید: